A csalásba keveredett online terem tiszta lapot nyit. Nyilvánosságra hozzák a korábbi botrány adatait, megpróbálkoznak a kártalanítással.
A tavalyi év egyik legnagyobb online pókerrel kapcsolatos sztorija volt, egy játékosok ezreit érintő csalás, ami az Ultimate Bet és Absolute Poker termeket érintette.
Az Ultimate Bet küzd a jó hírnévért
A témával a gazdasági sajtó is foglalkozott, a felháborodás pedig széleskörű volt.
A csalásokban érintett két pókerszájt üzemeltetője, a Tokwiro majdnem egy éve kinevezett egy új ügyvezetőt a cég élére, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy segítsen a helyzet tisztázásban és nyisson új, tiszta lapot a cég működésében. Paul Leggett felhívja a figyelmet arra, a cég 2006-ban vásárolta meg a két pókertermet előző tulajdonosától.
Amikor a csalásokról szóló botrány kipattant, ők beperelték az előző tulajdonost, aki szerintük okolható a biztonsági hibákért. A pert megnyerték, a 15 milliós kártérítésből részben a csalás áldozatait kártalanították.
A 60 Minutes riportja a botrányról
A két pókerterem most már közös platformon működik, tulajdonképpen csak a két külön márkanév maradt a különbség" - jelzi, milyen további lépéseket tettek.
A legújabb hír az UB megújulásával kapcsolatban, hogy a pókerterem most jutott el a korábbi kérelmek feldolgozásáig, elvileg minden kifizetési kérelmet, hibajelzést most vizsgálnak és válaszolnak meg.
Ha a terem játékosai egy megadott email-címre (pokersecurity@ultimatebet.com egyébként) elküldik belépési adataikat, a cég kigyűjti azokat a kezeket, amelyeket valaha is olyan játékban játszottunk meg, amiben részt vett a 117 csalásban érintett (virtuális) játékos.
Tanulnál tőlük?
Ennek alapján lehet kérelmet benyújtani az oldal jelenlegi üzemeltetőinek, akik ígérik,hogy lehetőségeik szerint, indokolt esetben igyekeznek jóváírni a csalás során elvesztett nyereményt.